joi, 5 decembrie 2013

mandatul pentru un ceai pentru psoriazis

Buna dimineata,
 
este tarziu daca trimit azi mandatul pentru un ceai pentru psoriazis?
 
am inteles ca pe data de 06.12 2013 le distribuiti.
 
Va multumesc.
 
 
Buna ziua
Puteti trimite banii prin mandat electronic sau online
pe adresa GIURGIU GHEORGHE
Oficiul postal PIPERA(VOLUNTARI)
jud ilfov
cod 077191
plantele pentru 30 de zile costa 165 ron(150plantele +15 ron taxele postale)
Alte detalii la 0744827881
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Buna dimineata,
 
am trimis ieri banii prin mandat electronic
as vrea sa stiu daca i-ati primit, multumesc.
 
Buna ziua
Da, banii au ajuns si maine va pleca pachetul de la noi.
Trebuia sa trimiteti 165Ron (150 plantele si 15 ron taxele postale)
Diferenta de 15 ron o veti achita data viitoare
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Buna dimineata,
 
imi cer mii de scuze, eu am trimis banii inainte sa primesc raspunsul de la dvs.
dar o sa-i trimit data viitoare,
 
multumesc.

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic