luni, 16 februarie 2009

Voi cumpara ceaiul, mai ales avand in vedere faptul ca este cam singura sansa pe care o mai am

Va multumesc foarte mult pentru raspunsul foarte prompt.
Voi cumpara ceaiul, mai ales avand in vedere faptul ca este cam singura
sansa pe care o mai am si zic asta pt. ca medicul meu mi-a preparat o crema
in care a pus doar 0.5 grame de cortizon dar nu ma ajuta cu nimic, ba din
contra imi provoaca niste bule de puroi de marimea unui bob de orez
aproape....va puteti da seama ce inseamna asta mai ales pe fata..
Si mama mea este intr-o faza incipienta asa ca vom incerca amandoua.
Chiar mi-am pus toate sperantele in ceaiul dvs., poate si asta ma va
ajuta....SPER.

Va multumesc inca o data si va doresc numai bine,

R. D.

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic