luni, 16 februarie 2009

am o fetita de 9 ani care are psoriazis pe tot corpul

Buna ziua!

Ma numesc L.... U.. si am o fetita de 9 ani care are psoriazis pe tot
corpul cu exceptia fetei, boala aparuta in urma a 2 interventii
chirurgicale facute acum 2ani(apendicita si scoaterea unui rinichi
nefunctional). Banuiesc ca pe fondul stresului si al durerii la care a
fost supusa, organismul ei a reactionat in acest fel. Am gasit site-ul
dvs. si as vrea sa urmez tratamentul pe care mi-l recomandati pentru
afectiunea si varsta ei. Rugamintea mea este sa-mi spuneti ce produs(e) ar
trebui sa comand, care este valoarea de plata si cum trebuie sa procedez
pentru a intra in posesia lor?
Mentionez ca sunt din jud.Neamt,
Astept cu nerabdare raspunsul dvs.Va multumesc anticipat.


Buna ziua
Fetita poate folosi ceaiul deniplant
detalii despre cum puteti intra in posesie gasiti la
http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
alte informatii la
0744827881
0212338973
cu stima
Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic