vineri, 27 februarie 2009

am citit despre ceaiul dumneavoastra deniplat si as vrea sa aflu mai multe despre el

Mariana Olaru: buna seara
giurgiu gheorghe: buna seara
Mariana Olaru: ma numesc Mariana
giurgiu gheorghe: giurgiu sunt
Mariana Olaru: am citit despre ceaiul dumneavoastra deniplat si as vrea sa aflu mai multe despre el
giurgiu gheorghe: anume
giurgiu gheorghe: ati vizitat www.deniplant.ro
Mariana Olaru: am psoriazis
Mariana Olaru: am folosit pana aqma dermovate si nu mai are nici un efect
giurgiu gheorghe: foarte rau
giurgiu gheorghe: la intreruperea lui acum poate sa va apara mai multe leziuni
Mariana Olaru: mi-a trecut dar din kuza acestei creme mi s-a inrosit pielea
giurgiu gheorghe: da se poate
giurgiu gheorghe: e o reactie la cortizon
Mariana Olaru: acest ceai ar fi bun pt boala mea?
giurgiu gheorghe: e posibil
giurgiu gheorghe: sunt 85% sanse poazitive
giurgiu gheorghe: vedeti ce spun si ceilalati pe forum
Mariana Olaru: am sa ma uit
Mariana Olaru: am inteles k si dumneavoastra ati avut aceasta boala........e adevarat?
giurgiu gheorghe: da sunt 25 de ani de cand nu mai am
Mariana Olaru: si ce ati folost?
giurgiu gheorghe: Deniplant
giurgiu gheorghe: 2,5 ani
giurgiu gheorghe: asa am inventat acest ceai
giurgiu gheorghe: cititi brosura de pe net
Mariana Olaru: atunci as fi sanse sa ma vindec si eu
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/cartea_psoriazis.htm
giurgiu gheorghe: da 85%
Mariana Olaru: in acest timp nu va mai aparut delok?
giurgiu gheorghe: in prima luna maxim a doua se paote vedea daca raspunde organismul sau nu
giurgiu gheorghe: exista si garantia deniplant
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/garantia-deniplant.htm
Mariana Olaru: am sa-l incerc
Mariana Olaru: sper sa aiba efect pozitiv si la mine
giurgiu gheorghe: sa dea Dumnezeu
Mariana Olaru: unde pot sa fac rost de aceste ceaiuri,numai in bucuresti?
BUZZ!!!
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
Mariana Olaru: multumesc

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic