miercuri, 4 februarie 2009

deniplant poate preveni psoriazisul

Rodica Mamaliga: buna ziua
giurgiu gheorghe: buna ziua
Rodica Mamaliga: scuze pt deranj
Rodica Mamaliga: intrabarea mea este: Putem folosi Deniplant ca tratament de prevenire a bolii?
Rodica Mamaliga: Am psoriazis de aproape 2 luni. M-am tratat cu diferite unguente si actualmente mai am doar un pic pe picioare. Imi fac griji sa nu reapara. De aceea, as vrea sa stiu daca ar putea fi folosit ca metoda de prevenire.
giurgiu gheorghe: sigur va aparea din nou pentru ca ati tratat numai piele
giurgiu gheorghe: si cand vor aparea din nou va fi mai rau
giurgiu gheorghe: deniplant poate preveni si trata intern
Rodica Mamaliga: ceaiul are efecte de curatare, corect?
giurgiu gheorghe: trateaza cauzele interen care declanseaza si intretin boala
Rodica Mamaliga: deci, daca
Rodica Mamaliga: scuze
Rodica Mamaliga: daca voi mai avea intrebari, va scriu
Rodica Mamaliga: ms pt tot
giurgiu gheorghe: cu placere
giurgiu gheorghe: toate inforamtiile la www.deniplant.ro si de acolo pe forum
Rodica Mamaliga: Inca ceva, daca nu mai am nimic pe piele, cat timp imi recomandati sa iau ceaiul? Pt ca efecte vizuale nu vor fi daca am pielea curata.
giurgiu gheorghe: inainter la cat timp va aparea daca nu mai dati cu unguente
giurgiu gheorghe: ele sunt mascatwe la suprafata
Rodica Mamaliga: Pai, inainte nu am mai avut
Rodica Mamaliga: e pt prima oara
giurgiu gheorghe: de cat timp aveti
Rodica Mamaliga: aproape 2 luni, dar nu mai am decat putin pe picioare
giurgiu gheorghe: ce unguente ati folosit
Rodica Mamaliga: daca nu gresesc, ceva cu salicilic
giurgiu gheorghe: ok se paote urma pana dispar absolut toate punctele
giurgiu gheorghe: in acel moment se intrerupe treptat
giurgiu gheorghe: o zi da una nu
giurgiu gheorghe: daca mai apare un punct se face zilnic daca nu se paote face la 3-5 zile

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic