sâmbătă, 7 februarie 2009

Psoriazis tratat la SOVATA sau Calimanesti

BUNA ZIUA
Am gasit pe internet foarte multe informatii despre tratamentele pt
psoriazis si foarte multe erau in directa legatura cu d-voastra.
Am gasit si schemele de tratament aplicate in statiuni ca Herculane,
Sovata, Calimanesti.
As dori sa stiu care e pretul unei scheme de tratament la una dintre
statiunile enumerate mai sus si care e procedura pt programare.
Eu sunt cu rani pe coate si pe genunchi si pe gat. Mi e teama sa nu  se
extinda si mai mult. La inceput a fost  doar pe coate, dupa o perioada a
disparut si a aparut pe gat, apoi a fost doar pe genunchi, iar acum, de
vreo 2 saptamani e in toate cele trei zone.
Lucrez intr un mediu solicitant, lucrez cu "oameni" destul de rautaciosi,
culmea e ca imi place job ul meu, dar ma consum destul de mult si mi am
gasit un aliat foarte bun:ciocolata.
Am mai tinut regim, beau foarte multe lichide, ceaiuri; atata timp cat tin
regim e destul de bine, dar daca mananc la fel ca ceilali, adica de toate,
nu mai e bine.
In speranta ca imi veti putea furniza informatiile dorite, va multumesc
anticipat.

Buna ziua

Daca doriti sa mergeti la sovata , va recomand sa luati legatura cu Dr Pretorian Suzana Tel:0744370357 0265.570151
La calimanesti cu Dr.ION STANESCU 0250.750520 0744610599
Preturile nu le cunosc, difera de la statiune la statiune.
Noi furnizam ceaiul Deniplant pe care il puteti lua din statiune sau de la noi direct http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm

Alte detalii la 0744827881
0212338973
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic