miercuri, 4 februarie 2009

am si eu psoriazis de vreo 13 ani

gavriliuc adrian: buna seara
giurgiu gheorghe: buna seara
gavriliuc adrian: am si eu psoriazis de vreo 13 ani
gavriliuc adrian: am citi t acu pe net
gavriliuc adrian: de deniplant
giurgiu gheorghe: da exista ceaiul Deniplant
gavriliuc adrian: sunt din suceava
gavriliuc adrian: cum as putea sa-l procur
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
gavriliuc adrian: in afara de ....posta
giurgiu gheorghe: scrie aici
giurgiu gheorghe: vii personal la bucuresti si-l iei din farmacie
gavriliuc adrian: ma refeream sdaca l-as putea gasi la vreo farmacie sau .. ceva de genu
gavriliuc adrian: am inteles
giurgiu gheorghe: da farmaciile DIANA din bucuresti
gavriliuc adrian: in Buc din farmacii si in tara prin comanda
gavriliuc adrian: multumesc
giurgiu gheorghe: cu placere

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic