luni, 23 februarie 2009

Am un pusti de 5 anisori si e cam sensibil, sta cam prost cu imunitatea, raceste cam repede.

As vrea sa va mai cer o parere:
Am un pusti de 5 anisori si e cam sensibil, sta cam prost cu imunitatea,
raceste cam repede. Nu prea reusesc sa-l fac sa manance fructe (am
observat ca e o tendinta generala la copiii din ziua de azi) decat cu
conditionari sau chiar usoare pesepse. In schimb bea destul de multe
lichide si ma gandeam sa comand de la d-voastra un ceai. Care ma
sfatuiti ca ar fi bun?
Deniplant kids? Sau imuniplant? Desi imuniplantul cred ca este pentru
adulti?

buna seara
Avand in vedere ca dumneavaostra suferiti de posriazis, exista predispozitia ereditara care s-a transmis si la copil. In momentul cand sistemul imunitar al copilului va scadea sub un anumit prag, exista posibilitatea sa se declanseze psoriazis sau alta afectiune.
Personal eu as recomanda deniplant kids, ceai care a fost baut si de catre fiica mea, care nu a avut nici o problema medicala pana acum si are 17 ani

Cu stima
Gheorghe Giurgiu




>

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic