marți, 24 februarie 2009

eu de o luna si ceva nu m-am dat cu nimic la psoriazis

ani_urs: am vrut sa va intreb ceva pt ca zilele acestea am citit pe forum multe discuti
giurgiu gheorghe: da
ani_urs: si se tot vb de crema cu galbenele si catina
ani_urs: sunt bune?
ani_urs: eu de o luna si ceva nu m-am dat cu nimic
giurgiu gheorghe: nu stiu cred ca da, poate ajuta la suprafata
ani_urs: si ce imi sugerati sa ma dau
giurgiu gheorghe: in mod normal nu se da cu nimic
giurgiu gheorghe: daca doare atunci e recomandat o crema
ani_urs: pt ca aplic pliculetele
ani_urs: si face bine
giurgiu gheorghe: da
ani_urs: dar asi vrea sa se duca mai repede
giurgiu gheorghe: nu poti grabi
ani_urs: mai ales la coate
giurgiu gheorghe: degeaba dai cu creme ca nu merge mai repee
ani_urs: ok
ani_urs: acuma sunt toate roz
giurgiu gheorghe: incet incet se vor duce
ani_urs: sper
ani_urs: pt ca in vara vreau sa ma casatoresc si vreau sa nu mai am nimic
giurgiu gheorghe: foarte bine
ani_urs: si inca ceva
giurgiu gheorghe: da
ani_urs: si mie dupa ce am inceput tratamentul mi-au aparut mai multe bubite
giurgiu gheorghe: e posibil la intreruperea unguentelor
ani_urs: aha
ani_urs: dar de ceaiurile A1 si a2 ce spuneti?
giurgiu gheorghe: la latii au aparut si mai tarziu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic