duminică, 1 februarie 2009

eu am o forma mai grava de psoriazis

maymu .: buna ziua
giurgiu gheorghe: buna ziua
maymu .: ma numesc alexandra
giurgiu gheorghe: d
maymu .: si as vrea sa vb cu dvs despre psoriazis
giurgiu gheorghe: da ascult
maymu .: am ceasta boala de la 13 ani
maymu .: am incercat de toate nici eu nu mai stiu ce
giurgiu gheorghe: sunt convins
maymu .: acum am 29 de ani
maymu .: si este din ce in ce mai greu
maymu .: as vrea sa incerc si eu ceaiul dvs
giurgiu gheorghe: daca veti folosi unguente va fi mai rau
giurgiu gheorghe: sigur
giurgiu gheorghe: de unde sunteti
maymu .: mie imi spune ti acum trece si cand apare .....
maymu .: din bucuresti
giurgiu gheorghe: ok
giurgiu gheorghe: il puteti lua ori de la birou ori de la farmaciile DIANA
maymu .: are acelasi pret
giurgiu gheorghe: da 150 lei /luna
maymu .: ca pe sit?
maymu .: aha
maymu .: si il pot lua de la farmaci diana
maymu .: da
giurgiu gheorghe: da
maymu .: si cum il voi consuma?
giurgiu gheorghe: veti gasi si prospectul acolo
giurgiu gheorghe: sau pe forum
maymu .: stiti eu am o forma mai grava
giurgiu gheorghe: http://psoriazis-deniplant.myforum.ro/cum-se-prepara-ceaiul-denipant-vt298.html
maymu .: am in cap urechi piept picioare si acum de curand m ia aparut si in zona inghinala
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: au fost altii cu tot corpul acoperit
maymu .: da stiu
maymu .: este o boala foarte grea
maymu .: si eu sunt si foarte nervoasa
giurgiu gheorghe: imi dau seama
maymu .: si ma gandesc ca vine iar vara ....
maymu .: cand nu pot purta nimic cu maneca scurta sau fusta
maymu .: ok va multumesc frumos pentru detalii si dak este mai vb multumesc
giurgiu gheorghe: sigur
maymu .: sanatate multa
giurgiu gheorghe: multumesc la fel
maymu .: o zi buna va doresc
maymu .: la revedere
giurgiu gheorghe: la revedere

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic