sâmbătă, 2 aprilie 2016

o forma de psoriazis

In urma cu aproximativ un an mi-au aparut niste rani prima oara pe degetele de la mana dreapta ,ulterior pe palma si acum si la mana stanga dar intr-o forma mai usoara drept pt.care am fost la dermatolog care la inceput mi-a zis ca este o enczema iar ulterior sa imi spuna ca este o forma de psoriazis.Mi s-a prescris prednison tablete,elosalic dimineata si clobetazol seara.Dupa tratament pielea sa refacut ca si inainte dar in circa doua saptamani,trei aceste rani au aparut dinou drept pt care am inceput sa ma informez despre aceasta boala si am nimerit saitul dumneavoastra dar nu sunt inca convinsa ca am aceasta boala.Adevarul este ca nu am mai fost si la alti dermatologi ca sa imi confirme si ei acest diagnostic pus de acest medic.Singura problema de piele pe care am avut-o vreodata a fost pitiriazis pe care l-am tratat cu Nizoral tablete,sampon si unguent si au disparut petele dar acum insa au revenit cred ca in perioada cu aparitia ranilor.Exista oare vreo legatura intre aceste doua afectiuni?Ce ar trebui sa fac?Sa mai consult si alti dermatologi?sa comand ceaiul dumneavoastra?Am 32 de ani si nu am mai avut asfel de probleme.In schimb am fost diagnosticata cu hipertiroidism-Basedof tot in urma cu un an la Cluj unde mi sa spus ca datorita acestei afectiuni mi sa afectat pielea,vederea,sistemul nervos...Va rog sfatuitima ce sa fac..multumesc anticipat..

Buna ziua
Eu nici atat nu va pot spune daca aveti psoriazis sau nu
Daca nu sunteti convinsa puteti merge si consultati alt medic.
Dupa parerea mea poate exista o legatura intre cele doua afectiuni pitiriazis si psoriazis
Daca va hotarati sa urmati procedura cu ceaiul Deniplant va stam la dispozitie

Cu stima
Gheorghe Giurgiu
_________________
www.deniplant.ro
www.imuniplant.ro
www.alergiplant.ro
www.deniplant.ro/deniplant_kids.htm

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic