luni, 11 aprilie 2016

Dermatita seboreica

Inceput de dermatita
buna tuturor,

in urma a 2 vizite la 2 medici am fost diagnosticat cu dermatita seboreica.
deocamdata au spus ca e in faza incipienta, si se manifesta in felul urm:
- in par in jurul urechilor sunt coji care din cand in cand imi provoaca mancarime;
- pe pielea din spatele urechilor

M-am dus la doctor dupa ce am vazut ca se extinde pe pielea din spatele urechilor.
Pana atunci am avut doar coji in par, cam la dist de 1 cm in jurul urechior.

Am primit retete dar nu am folosit inca nimic deacolo.

Am gasit informatii despre acest ceai si am comandat tratamentul pt o luna.

Am inceput de pe 19.10 tratamentul.
Pe 19 nu am reusit sa mananc si lamaiile sper ca ziua urmatoare sa reusesc.

As avea totusi o nedumerire: totul se fierbe 15-20 min de la primul clocot, ori tot ce am citit sugereaza ca fierberea dstruge ceea ce este cu adevarat important. In acest caz care ar fi explicatia?

Un pliculet la 1 l de apa, dupa ce se face ceaiul mi se pare foarte diluat.
Mi se pare putin 1 pliculet la 1 l de apa, poate gresesc.

Va mai tin la curent.

Buna ziua,
Daca si eu m-as fi luat dupa tot ce se scrie pespre psoriazis si despre plante, as fi avut si acum psoriazis .
Eu am facut totul pe dos si mi-a reusit.

Noi am sugerat varianta cea mai buna pentru preparare si administrare.
De aici in colo fiecare face cum crede de cuviita si daca merge sa ne spuna si noua . Suntem deschis la orice imbunatatire.
_________________
www.deniplant.ro
www.imuniplant.ro
www.alergiplant.ro

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic