marți, 19 aprilie 2016

diagnosticat cu psoriazis vulgaris

Ian 02, 2008 11:26 am  
Titlul subiectului: Evolutie tratament ZT - 10 luni
Stimati forumisti, am inceput tratamentul cu DENIPLANT - SANATATEA-I MAI PRESUS DE ORICE in luna martie 2007. Sunt fericit ca am gasit acest tratament deoarece petele au disparut aproape in intregime. Am consumat ceaiul destul de regulat, mai ales la inceput si efectele pozitive s-au vazut imediat. Mai am o singura pata rebela de vreo patru luni care nu vrea sa dispara, dar se usuca totusi incet. Am avut o perioada in Noiembrie si Decembrie cand nu am consumat ceaiul in mod regulat si bineinteles ca au mai aparut ceva pete mici, dar din fericire au disparut. In concluzie situatia este mai mult decat buna, dar este clar ca nu sunt vindecat si trebuie ca continui sa consum ceaiul. In sfarsit, aceasta sa fie cea mai mare problema mea. Mentionez ca am fost diagnosticat cu psoriazis vulgaris in noiembrie '06 si am facut un tratament de vreo doua luni cu daivobet, daivonet, diprosalic, pe care l-am intrerupt cand am inceput tratamentul cu DENIPLANT - SANATATEA-I MAI PRESUS DE ORICE.
Va doresc un AN NOU fericit, plin de bucurii si impliniri si bineinteles sanatate maxima!

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic