duminică, 17 aprilie 2016

in 4 luni mi-a disparut psoriazisul

In primul rand vreau sa va multumesc!
Am mai baut ceaiul Deniplant acum aproximativ 4 ani, iar in 4 luni mi-a disparut psoriazisul aproape in totalitate de pe toata suprafata corpului. Stiam de atunci ca trebuie continuat trataemntul un timp chiar daca eczemele dispar insa m-am oprit deoarece am plecat din tara si imi era greu sa il mai achizitionez
Dupa 3 ani si cateva perioade de stres a inceput treptat sa reapara, si orice crema am folosit, inclusiv cele care dadeau rezultate inainte, nu mai dau in prezent.
Imi doresc sa incep din nou tratament, de data aceasta sa il urmez o perioada mai indelungata dar am observat ca metoda de achizitionare in prezent este mai greoaie. Am incredere in dvs sa trimit banii si sa astept ceaiurile, dar nu am incredere in posta ca ajung la destinatie.  Mai exista cumva un punct din care se poate cumpara? Sau trimiterea prin curier cu ramburs? 

O zi buna,
Mihaela


Buna ziua
Cum ati vazut pe site www.deniplant.ro ,ne puteti trimite banii prin posta in perioada 1-10 ale fiecarei luni si cand ii primim va trimitem plantele cu posta romana sau daca doriti cu un curier rapid si platiti taxele de curier.
Pentru alte informatii puteti suna la 0744827881
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic