marți, 26 aprilie 2016

Am psoriazis de 18 ani pe cap

Buna ziua tuturor!

Am psoriazis de 18 ani pe cap . Ma tratez de ani de zile cu tot felul de produse farmaceutice (daivonex, crema pe baza de cortizon) si am reusit cat de cat sa tin boala in frau, dar de vindecat nici vorba. De cateva luni mi-au aparut pete si pe picioare si se extind foarte repede. Din intamplare am dat in internet peste articole despre ceaiul Deniplant, am citit si ce scrie lumea in forum si in sfarsit am si eu speranta ca poate ma voi vindeca candva. Saptamana viitoare voi comanda ceaiul si marturisesc ca abia astept sa incep tratamentul, mai ales ca pana acum mi s-a spus tot timpul ca nu am ce face, nu-mi va trece niciodata, ca trebuie sa invat sa traiesc cat mai bine cu boala asta. Crustele de pe cap sunt foarte groase si aproape toata piele capului e acoperita de ele, dar sper totusi sa dea si la mine rezultate bune tratamentul d-lui Giurgiu. O sa va tin la curent si sper sa citesc si la restul lumii numai lucruri bune.

Salutari si sanatate la toate lumea!!!

La acest stadiu ai ajuns de la unguentele pe care le-ai tot schimbat
Cu cat scapi mai repde de ele , cu atat e mai bine
_________________
www.deniplant.ro
Lider in terapia psoriazisului cu plante

Multumesc pt. incurajari. Abia astept sa incep tratamentul.

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic