joi, 14 aprilie 2016

Dermatita seboreica de 10 ani

Buna tuturor,
cu mare retinere va scriu acest mesaj deoarece sunt acel tip de persoana care a trecut prin multe tratamente si fara nici un rezultat, deci fara prea multe sperante.
Totusi am citit de cateva saptamani despre acest ceai minune si m-am hotarat sa-l incerc prin prisma faptului ca foarte multa lume il lauda.
Am fost diagnosticata cu dermatita seboreica de 10 ani, si de atunci ma lupt cu aceasta boala incomoda din punct de vedre fizic.Din pacate, vizibil este ca aceasta boala a inceput sa se extinda, de la cele mai mici portiuni avute la nas si pe frunte am acum pe toata fruntea, la marginea narilor si putin extins spre obraji,sprance, la urechi, intre sani, pe spate si de asemenea marea problema pe pielea capului.
Ma necajesc pe zi ce trece ca parul meu imi cade tot mai mult si sunt sigura ca din cauza acestor coji de matreata care acopera pielea capului, nemailasand-o sa respire.
Sunt in faza de comanda a ceaiului Deniplant, urmaresc care e cea mai buna varianta de a obtine ceaiul.
Multa sanatate tuturor!
Pe curand!

M-am uitat atent la poza pe care ai postat-o si drept sa-ti spun nu am vazut nici o leziune , nici la parbriz nici la faruri
Era bine daca ne postai o fotografie cu ceva leziuni.
_________________
www.deniplant.ro
www.imuniplant.ro
www.alergiplant.ro
www.deniplant.ro/deniplant_kids.htm

Da imi cer scuze,m-am incurcat in stiinta.Vroiam sa pun poza la profilul meu.
Nu prea stiu sa folosesc forumul dar cu timpul ma invat si nu mai fac astfel de erori.

nici o problema
_________________
www.deniplant.ro
www.imuniplant.ro
www.alergiplant.ro
www.deniplant.ro/deniplant_kids.htm

  Titlul subiectului: inceputul tratamentului
Am intrat in sfarsit in posesia ceaiului.Mi l-am preparat aseara si am inceput sa beau din el.Are un gust nemaipomenit, deci cu siguranta ca n-o sa renunt asa usor la el.Mai ales ca mie nu-mi place apa si astfel pot sa inlocuiesc sucurile de dinainte.
Am facut si ceva poze cu dermatita mea.Cel mai tare ma deranjeaza coaja din urechi si de pe pielea capului.Ma ia groaza cand trebuie sa ma spal pe cap sau sa ma piapten.Imi cade foarte mult par.Se poate vedea o mica portiune de par lipsa.
De cand nu m-am mai dat cu unguente asteptand ceaiul pt inceperea tratamnetului, a inceput sa ma manance pielea de pe frunte , de pe gat si de pe spate.
Nu ma compar cu cei care sufera de psoriazis dar sufar la fel de mult ca si ei.
Pe curand

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic