miercuri, 20 aprilie 2016

Intreruperea tratamentului pt psoriazis

Titlul subiectului: ce se intampla daca se face o pauza in tratament?
As vrea sa stiu de la cei care au folosit ceaiul, daca au facut o pauza in administrarea lui, s-a intamplat ceva.
_________________
am inceput tratamentul din martie, este a treia oara cand ma inscriu pe forum, vroiam sa spun ca sunt fericita!

Nu se intampla nimic grav. Boala poate stationa sau daca se intrerupe mai multe zile poate recidiva un pic.
_________________
www.deniplant.ro
Lider in terapia psoriazisului cu plante

Eu am intrerupt tratamentul prea devreme crezand ca m-am vindecat, insa nu imi disparusera toate bubitele, mai aveam cateva. Nu am intrerupt tratamentul brusc ci am inceput sa beau mai putin ceai (o data la acteva zile). Dupa cateva luni au inceput sa apara bubite din nou. Acum urmez tratamentul cam de 2 luni si totul este spre bine. Sfatul meu este sa urmezi tratamentul pana cand nu mai ai nici o bubita vizibila si inca cateva luni dupa asta ca sa fii sigura ca te-ai vindecat intern

Lorena,
Cred ca este greu de spus ce se intampla, cred ca depinde foarte mult de organism si de stadiul bolii in organism. La inceput cand nu luam 1-2 zile imediat se vedea. Acum in ultimele sase saptamani cred ca am luat in toatel maxim o saptamana, fiind plecat in delegatie, si nu au aparut prea mult bube, asa putea spune ca aproape deloc nu au aparut. Cred totusi ca ar fi ideal daca am putea face acest ceai atat cand esti acasa si deasemenea si atunci cand nu esti acasa pentru o perioada mai lung. Toate cele bune!

si eu am facut o pauza de cateva zile, si mi s-a parut ca piele parca se usca ceva mai mult, si ma si manca destul de tare. oricum o sa incerc sa nu mai fac pauza.

si eu am oprit tratamentul, prima oara cam vreo 3 saptamani din cauza unei toxiinfectii alimentare si a doua oara cand am fost in vacanta asta vara. in vacanta fiind la mare si la soare nu s-a simtit, dar prima oara au revenit. depinde mult de starea fiecaruia si de cat de avansata este boala. cand sunt stresat, imediat isi fac prezenta foarte puternic petele pe frunte si pe nas. cand insa sunt linistit, parca nu am nimic. eu folosesc ceaiul cam de 7 luni si s-au uscat marea majoritate, si cel mai important nu mai am mancarime. multa bafta si perseverenta!

Si eu am intrerupt 3 zile tratamentul cu sarbatorile astea iar lamaia nu am mai mancat-o constant si vreau sa zic ca se cunoaste si a inceput sa recidiveze putin si am o saptamana decand beau ceaiul constant si inca nu s-a reparat greseala de 3 zile... asa ca asta tre sa ne dea de gandit.
Sanatate si numai bine !


Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic