duminică, 17 aprilie 2016

Dermatita seboreica


Mis: buna seara domnule, si ma iertatic a va dranjez
giurgiu gheorghe: buna seara
Mis: sunt un tanar...18 ani si sunt nefericitul posesor al unei dermatite seboreice...
giurgiu gheorghe: da
Mis: am aflat despre dumneavoastra pe net..
Mis: si..
Mis: as avea cateva intrebari
giurgiu gheorghe: te ascult
Mis: am inteles ca...ceaiul da rezultate foarte bune
giurgiu gheorghe: asa se pare
giurgiu gheorghe: cei care il folosesc asa spun
Mis: asa am citit si eu
Mis: as vrea sa stiu...cat timp trebuie sa tin tratamentul?
giurgiu gheorghe: depinde de organismul tau cum va reactiona, depinde de cand este boala etc
Mis: exista posibilitatea ca dermatita sa se vidence?
Mis: vidnece*
giurgiu gheorghe: normal
giurgiu gheorghe: daca s-a vindecat si psoriazisul de ce nu si dermatita
Mis: interesant..eu imi pierdusem orice speranta deoarece doctorul dermatolog a spus ca aceasta boala nu se vindeca
Mis: si...
Mis: cand am aflat..
giurgiu gheorghe: e parerea lui
giurgiu gheorghe: daca stai de vorba cu cei care folosesc deniplant acum vei afala altceva
Mis: sincer...
Mis: as sta dar..
Mis: unde?
Mis: ca nu cunosc pe nimeni..
giurgiu gheorghe: pe forum
giurgiu gheorghe: sunt cativa care deja discuta acest subiect
Mis: hm...puteti sa imi dati exact linkul va rog?
giurgiu gheorghe: http://www.psoriazis-deniplant.myforum.ro/
Mis: sunt si persoane vidnecate de dermatita?
giurgiu gheorghe: da
Mis: adik au fost cazuri inc are dupa cateva lunid e la oprirea tratamentului simptomele sa nu mai apara?
giurgiu gheorghe: da
Mis: oau....incredibil..
Mis: ok..o sa ma uit pe forum si...daca cumva mai am intrebari imi permiteti va rog sa va deranjez...
giurgiu gheorghe: nici o problema
giurgiu gheorghe: acum stii unde ma gasesti
Mis: eventual daca ma hotarasc....incerc si ceaiul
Mis: da sigur
giurgiu gheorghe: cand te hotarasti
Mis: Doamne daca la dumneavoastra gasesc solutia....
Mis: atunci o sa va raman recunoscator toata viata
giurgiu gheorghe: nu la mine ci la deniplant
Mis: da...
Mis:
giurgiu gheorghe: de unde esti
Mis: Bucuresti
Mis:
giurgiu gheorghe: poti veni la birou sa stam de vorba
giurgiu gheorghe: adresa o gasesti pe site
Mis: aham
giurgiu gheorghe: www.deniplant.ro
Mis: sigur
Mis: puteti sa imi spuneti mai exact unde mai exact pe forum se vb despre dermatita? va rog ca ma tot uit pe aici si...
Mis: iertati-mi stangacia
giurgiu gheorghe: nu stiu exact unde
giurgiu gheorghe: cauta si tu
Mis: oki
Mis: ati intalnit persoane care au avut reactii adverse la acest ceai?
giurgiu gheorghe: nu
giurgiu gheorghe: in cel mai rau caz nu merge
giurgiu gheorghe: si pentru acest lucru exista garantia deniplant
Mis: ahaa
Mis: si..in ce consta garantia?
giurgiu gheorghe: citeste pe site www.deniplant.ro
Mis: ok
giurgiu gheorghe: daca te intereseaza un lucru citesti toate informatiile despre acel lucru
_________________
www.deniplant.ro
www.imuniplant.ro
www.alergiplant.ro
www.deniplant.ro/deniplant_kids.htm

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic