duminică, 3 aprilie 2016

deniplant si la copii

Se poate aplica acest tratament cu deniplant si la copii?
Din pacate nu doar eu am psoriazis , ci si baietelul meu, in varsta de 8 ani.
D-le Giurgiu, va rog sa-mi spuneti daca poate urma si el tratamentul cu deniplant si in ce conditii.
Va multumesc foarte mult.

din cate am vazut si am citi pe forum banuiesc ca se poate ...si este cu atat mai bine...

Da, au fost copii chiar mai mici , de 3-4 ani care au urmat acest tratament
Si la ei se aplica acelasi procedeu si aceeasi metoda
In general copiii au raspuns mult mai repede si mai bine fata de adulti

bineinteles ca ei raspund mai bine pentru ca organismul lor este tanar in crestere si eficacitatea ceaiului este mai rapida....

Pot, deci sa comand si pentru el ceaiul , în aceleasi conditii ca pentru mine?
Bineinteles ca pe forum voi scrie eu si pentru el.
Am sa fac si niste poze acum, inainte sa inceapa tratamentul si am sa la pun pe forum.
Multumesc

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic