miercuri, 2 septembrie 2009

Vreu sa va intreb daca mai aveti ceai pt. "dermatita seboreica" ,

Buna ziua,

Vreu sa va intreb daca mai aveti ceai pt. "dermatita seboreica" , pt. ca am si eu nevoie de acesta. Pe stoc am vazut ca este zero , dar ma gandeam ca poate dupa concediu ati mai procesat ceva . Daca aveti sau mai faceti , va rog trimeteti-mi si mie un e-mail , pt. a face o comanda prin posta....

Multumesc anticipat!

PS: Dermatita seboreica o am de 4-5ani!

Buna ziua
Da, aveti dreptate, site-ul inca nu a fost actualizat
Incepand cu data de 01.09 avem disponibil si acest produs.
Puteti veni la biroul deniplant vinerea intre 14 si 16 sa-l cumparati
Pentru a primi prin posta, daca sunteti din provincie cititi aici http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
Pe mandatul postal trebuie sa specificati explicit ca doriti produsul antidermatite
Alte informatii la 0744827881
0212338973
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic