luni, 7 septembrie 2009

eu am o probema si cred ca este psoriazis... am pe scalp in special la colturile de , deasupra fruntii ,

eu am o probema si cred ca este psoriazis... am pe scalp in special la
colturile de , deasupra fruntii , de  5 ani ssa zic a inceput sa apara si
ce e rau ... imi cade parul si am inceput sa am niste goluri ... sta
foarte urat , cat despre inflamatie o tin sub control. dar nu e
suficient... tot cade parul simt cum ma mananca cu toate ca nu se vede
ceva , folosesc nizoral si rar la 3 zile asorian pe care il las cateva
ore, 5 ore cam asa si ma clatesc .... tot cu nizoral... mai am si pe ,
piept dar nu il iau in seama si vad ac nu se intinde este foarte
superficial... cateva pete ...
m-as bucura sa scap de aceasta afectiune cu ceaiul dvs , mai ales ca nu
este grav ... si am 30 ani ... poate sa imi creasca parul pierdut... ca
vad ca perisori mici am dar nu rezista de la infectie , cad imediat...
sunt destul de complexat din cauza asta .. este o problema ...
problema ca lucrez de noapte si e stresant ...ceaiul  are efect daca pierd
cate o noapte la 3 zile? M-as bucura sa stiu parerea dumneavoastra ...

Buna seara
Parerea mea este sa mergi sa consulti un medic dermatolog pentru a sti clare care este problema(diagnostic medical)
Caderea parului nu este de la psoriazis
Poti folosi deniplant chiar daca pierzi mai multe nopti
Cu stima
Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic