marți, 29 septembrie 2009

Vreau sa reiau tratamentul

iulian antohe: domnule giurgiu am urmat cu ceva timp in urma tratamentul cuceaiul deniplat ,dar l/am intrerupt .Vreau sa reiau tratamentul si prin urmare astazi am depus in contul dumneavoastra suma corespunzatoare pachetului de ceai
iulian antohe: as vrea insa sa va comuninic adresa la care sa trimiteti coletul
giurgiu gheorghe: trimite pe email la giurgiu@deniplant.ro
iulian antohe: ok
giurgiu gheorghe: in ce cont ati depus
iulian antohe: procredit
giurgiu gheorghe: bine cand intra banii trimitem
iulian antohe: i/am depus dupa-amiaza
iulian antohe: v-am trimis adresa
iulian antohe: astept coletul
giurgiu gheorghe: ok
iulian antohe: o seara placuta va doresc
giurgiu gheorghe: la fel

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic