luni, 28 septembrie 2009

nu am fost inca la un medic dermatolog dar sunt sigur ca am Psoriazis

O.P.A: buna seara
giurgiu gheorghe: buna seara
O.P.A: numele meu este D...
O.P.A: sunt din braila
O.P.A: am 23 de ani
O.P.A: si vroiam sa va adresez cateva intrebari daca se poate
giurgiu gheorghe: da
O.P.A: nu am fost inca la un medic dermatolog dar sunt sigur ca am Psoriazis
O.P.A: la mine se manifesta de ceva timp dar numai la nivelul scalpului
giurgiu gheorghe: eu nu sunt medic si nu pot pune un diagnostic
giurgiu gheorghe: e bine ca medicul sa faca acet lucru
O.P.A: nici nu va ceream asta
O.P.A: sunt sigur
O.P.A: un medic de familie mi-a confirmat ca sufar de aceasta boala
giurgiu gheorghe: da
O.P.A: si mi-a recomandat nizoral
O.P.A: adevarul ca a fost bun...dar numai o perioada de timp
O.P.A: dupa vreo 4 luni nu si-a mai facut efectul
O.P.A: am incercat cam de toateampoane,unguente si nimic
O.P.A: vroiam sa va intreboala sew poate extinde daca eu o am numai la nivelul scalpului?
giurgiu gheorghe: da e posibil
giurgiu gheorghe: eu am avut si pe cap si pe tot corpul
O.P.A: si dupa cat timp de folosire a ceaiului imi pot da seama daca are efect sau nu?
giurgiu gheorghe: in general in prima luna, maxim a doua se paote vedea daca organismul raspunde sau nu
O.P.A: e sub forma de pliculete sau doar plante?
giurgiu gheorghe: sub forma de pliculete
O.P.A: si o cutie ajunge o luna de zile?
giurgiu gheorghe: cate 1 pliculet pe zi
O.P.A: eu asa am citit
giurgiu gheorghe: da 30 de pliculete
O.P.A: cum se poate achita online?
O.P.A: o comanda?
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
giurgiu gheorghe: aici sunt detaliile
giurgiu gheorghe: mandat postal on line
O.P.A: si tot de la posta se trimite acest mandat postal online?
O.P.A: sau se poate si de acasa?
giurgiu gheorghe: nu numai de la posta
O.P.A: GIURGIU GHEORGHE
Oficiul Postal nr 38 casuta postala 164
BUCURESTI cod 02430
O.P.A: la ceasta adresa banii,da?
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: dupa ce primim banii maxim a doua zi trimitem plantele cu modalitatea de preparare si administrare
O.P.A: 150 ron da?
giurgiu gheorghe: da
O.P.A: va multumesc
giurgiu gheorghe: cu placere
giurgiu gheorghe: intrati pe forum si discutati cu cei care folosesc deniplant
O.P.A: deci dupa ce trimit banii prin posta trebuie sa va dau adresa pe mail
giurgiu gheorghe: scrieti pe mandat adresa completa
giurgiu gheorghe: puteti trimite si pe mail
O.P.A: multumesc
O.P.A is typing a message.
O.P.A: o seara buna
giurgiu gheorghe: la fel

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic