marți, 29 septembrie 2009

numai 2 saptamani am de cand beau ceaiul deniplant pentru psoriazis

numai 2 saptamani am de cand beau ceaiul deniplant pentru psoriazis

ani_urs: buna ziua
ani_urs: vreau sa va intreb ceva
giurgiu gheorghe: buna ziua
ani_urs: unde mi-am aplicat pliculetele cu ceai mi sau dus solzi
ani_urs: si pielea mie roz
giurgiu gheorghe: da, grabeste un pic la suprafata
ani_urs: aia inseamna ca organismul imi raspunde la tratament?
giurgiu gheorghe: eu cred ca da
ani_urs: foarte bine
ani_urs: sper sa fie asa
giurgiu gheorghe: tu stii mai bine cum era inainte si cum e acum
giurgiu gheorghe: cu unguente ai mai dat
ani_urs: nu de o luna
ani_urs: nu mai folosesc unguiente
giurgiu gheorghe: inseamna ca e bine
ani_urs: ok
ani_urs: oricum numai 2 saptamani am de cand beau ceaiul
giurgiu gheorghe: o, e prea bine
giurgiu gheorghe: in general dupa o luna doua se vede
giurgiu gheorghe: si acolo unde nu ai pus pliculetul cum e
giurgiu gheorghe: s-a mai subtiat
ani_urs: da solzi s-au mai suptiat la unele
giurgiu gheorghe: da, e clar, organismul a raspuns bine
giurgiu gheorghe: acum trebuie rabdare
ani_urs: ok multumesc mult
giurgiu gheorghe: cu placere

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic