sâmbătă, 26 septembrie 2009

ma numesc c.....p... si am psoriasis capilar de cativa ani.

buna ziua,
ma numesc c.....p... si am psoriasis capilar de cativa ani.
am reusit sa scap de psoriasis pentru cativa ani, dar de cateva luni a revenit.
eu am o fetita de 6 luni pe care o alaptez.
sunt interesata de ceaiul dumneavoastra si vreau sa va intreb daca este contraindicat mamelor care alapteaza.
in eventualitatea in care pot incerca acest ceai as dori sa fac plata prin virament bancar.

multumesc.
o zi buna.

Buna ziua
In mod normal nu este nici o problema, nu au fost cazuri care sa ne spuna ca nu a fost bine ceva.
Puteti incerca si daca apare vre-o incompatibilitate in puteti intrerupe.

Plata se poate face numai prin posta
detalii la http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic