vineri, 18 septembrie 2009

se gasesc ceaiurile deniplant la farmiciile respective

Alexandru Chiriloiu: buna ziua
giurgiu gheorghe: buna ziua
Alexandru Chiriloiu: se gasesc ceaiurilea la farmiciile respective?
Alexandru Chiriloiu: DIana?
giurgiu gheorghe: Noi trimitem saptamanal
giurgiu gheorghe: nu am evidenta vanzarilor de acolo
Alexandru Chiriloiu: ok..tocmai am vorbit cu un priten de acolo sa-mi cumpre
Alexandru Chiriloiu: ca eu sunt din BAcau
giurgiu gheorghe: astazi puteti veni la biroul deniplant si gasiti
Alexandru Chiriloiu: si nu pot ajunge
Alexandru Chiriloiu: daca eram din buc
Alexandru Chiriloiu: cu siguranta eram prezent acolo
Alexandru Chiriloiu: Va asteptam si pe la Moldova cu vrei farmacie
Alexandru Chiriloiu:
giurgiu gheorghe: daca farmaciile nu comanda eu nu am ce face
Alexandru Chiriloiu: ahaa,,,,nu stiam ca asa sta treaba
Alexandru Chiriloiu:
giurgiu gheorghe: eu nu merg sa ma rog de ei
Alexandru Chiriloiu: sper sa-mi reusesc sa-mi procur ceaiul
giurgiu gheorghe: cum am spus poate veni prietenyul la birou si il gaseste sigur
Alexandru Chiriloiu: stati putin
Alexandru Chiriloiu: sa ma discut cu el pe mess
Alexandru Chiriloiu: sa ii dau adresa
giurgiu gheorghe: ok intre 1`4 si 16 ma gaseste acolo
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
giurgiu gheorghe: aici gaseste detalii
Alexandru Chiriloiu has signed out. (18.09.2009

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic