duminică, 6 septembrie 2009

am o mare dilema ... cineva are psoriazis si vreau sa stiu SIGUR daca se face bine cu produsele tale

Imi pare bine sa te revad !
Am o mare dilema ... cineva are psoriazis si vreau sa stiu SIGUR daca se face bine cu produsele tale !
Nu i-am spus nimic de tine inca !
E foarte important !
Astept detalii pe PM !


Nu inteleg de ce nu i-ai spus inca de existenta deniplantului daca spui ca iti e prieten.
El va fi acela care va hotara daca va incerca sau nu acest produs.
Referitor la SIGUR, te-as intreba daca exista ceava SIGUR in lumea medicamentelor.
De unde sa stiu eu daca organismul lui va raspunde pozitiv sau nu.
In general rata pozitiva este de peste 85%.
Dupa o luna daca nu e multumit poate veni la birou si primi banii inapoi.
Mai mult de atat nu se poate

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic