luni, 28 septembrie 2009

in data de 17.09.2009 prin care v-am comunicat ca am efectuat plata pentru ceaiul DENIPLANT,

Stimate Domn Giurgiu,
revin cu mesajul trimis in data de 17.09.2009 prin care v-am comunicat ca
am efectuat plata pentru ceaiul DENIPLANT, prin mandat postal. Este
28.09.2009, au trecut 11 zile de cind am achitat ceaiul si nu stiu cind o
sa intru in posesia lui! Astept raspuns si sper ca in curind sa pot avea
ceaiul achitat deja catre firma dumneavoastra.
Va multumesc!
Cu stima M....... L....

Simata Doamna L.....,
In data de 22.09.09 a plecat coletul de la noi catre dumneavoastra, str
totorasi Craiova

Daca nu sunteti multumita de acesta serviciu, puteti veni personal sa-l cumparati de la noi de la birou sau din farmaciile Diana din Bucuresti

Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic