vineri, 13 mai 2016

urmez in contiuare tratamentul cu deniplant


Va salut pe toti
A mai trecut ceva timp si oricat de pesimist as fi, nu pot totusi sa nu observ evolutia favorabila a bolii. Cu toate ca semnele de vindecare se manifesta cu incetinitorul, merg inainte. In continuare am unele pete care isi shimba culoarea din roz in rosu-aprins.
O remarca: conteaza foarte mult starea de spirit, odihna mintii si ginduri fara griji... Am observat asta pe pilea mea (la propriu).
Numai bine la toti.
_________________

Va salut pe toti,
Dupa cum se vede (mesajul anterior), imi raspund mie... Totusi nu am inteles de ce fiecare creaza un topic nou, personal. Poate fiecare incearca sa iasa in evidenta sau nu stiu. Eu nu cred ca nu s-ar gasi un topic vechi in care sa se incadreze fiecare dintre noi. Poate sunt eu mai exagerat dar imi place ordinea si ne-ar fi mai usor sa citim mesajele.
Parerea mea...

Revenind la subiect, "urmez in contiuare tratamentul cu deniplant ". Cu rezultate pozitive.Chiar daca viteza de vindecare este mica, se vad rezultate bune. Petele de sub brat au inceput sa se albeasca iar alte pete , care erau mai vechi, incep incet dar sigur sa se usuce sicojile sa fie din ce in ce mai mici. Sper sa nu fie oscilanta evolutia bolii...
Oricum sunt in luna a patra de tratament si pot sa zic ca sunt multumit si tratamentul cu Deniplant functioneaza.

Cam atat.
Numai bine va doresc.

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic