duminică, 15 mai 2016

Folosesc si eu ceaiul DENIPLANT


Salut.
Folosesc si eu ceaiul DENIPLANT care asupra mea are niste efecte extraordinare la psoriazisul meu. Din prima luna de tratament rezultatele au inceput sa apara si rezultatul acestuia a fost mai vizibil decat in ce-i 3 ani de tratament cu unguente, raze UV, sampoane si tot felul de chestii. Am avut psoriazis pe coate, pe genunchi, in cap , pe solduri si zona pubiana 
Aveau o scoarta groasa si care ma facea sa ma scarpin, mai ales in cap. Datorita CEAIULUI DENIPLANT scoartza lipseste, petele se retrag in puctul "forte" si aici procesul e mai lent . In cap scoartza e ff subtire, mancarimile sau redus peste tot, boala nu mai evolueaza, sta retrasa si slabita. Eu rcomand si exercitiile fizice, pt ca boala, in cazul in care nu stiti, e pe baza de stres in mare parte si diferite activitati relaxante v-ar ajuta

Va mai pot spune din experienta mea daca va intereseaza......trimite-ti un mesaj si va raspund

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic