joi, 19 mai 2016

am inceput a treia luna de tratament cu deniplant


Ma faceti sa fiu chiar surprinsa si fericita. Sunteti niste oameni straini pentru mine, nu il cunosc decat pe Dl Giurgiu si totusi va intereseaza ce s-a mai intamplat in acest timp de cand nu am mai dat de veste  Va multumesc si sa incep prin a va spune k am inceput a treia luna de tratament cu deniplant si sunt f multumita. Singurele pustule care nu vor sa dea nici un semn sunt cele de pe gambe. In rest, spre uimirea mea, acum evolueaza cel mai mult in bine vindecarea pustulelor din coate care erau intinse pe suprafata cea mai mare. Arata perfect, daca ma pot exprima asa......pielea este aproape curata.
Partea mai urata a fost vineri cand am avut o intoxicatie alimentara groaznica incat eram gata gata sa chem salvarea vineri noaptea pentru ca jumatatea superioara a corpului mi-a fost afectata de o eruptie. Acum ma simt bine si totul a revenit la normal. Aceasta stare pe care am avut-o nu mi-a afectat in nici un fel psoriazisul.
Ce se mai aude de intalnirea noastra? Chiar daca nu am mai scris de ceva timp, va citesc mesajele de fiecare data cand am timp.
Multa sanatate tuturor si haideti sa ne vedem!!!
O zi buna!

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic