luni, 9 mai 2016

Un an de tratament cu deniplant


Va salut si eu ,pe noul forum.Dupa cum am mai spus ,in luna februarie am implinit un an de cand fac tratamentul cu deniplant si merg in continuare . Sunt multumit de rezultat .Referitor la schimbarile survenite va impartasesc din propria experenta.Erau luni cand unele pete erau pale ,altele rosii,altele abia se mai vedeau.Nu va alarmati ,mie dupa 6 luni mi-a aparut 2,3 pete noi ,eram speriat ,dar am continuat cu incredere si dupa 2 luni mi-au disparut. Ce sa va mai spun cele mai multe le-am avut pe cap ,pielea se descuama ,cruste ,dar prima data mi-au trecut acestea ,nu m-am dat cu nimic ,ele cadeau ca o matreata.

pcyp -ai rabdare si nu abandona ,prin ce treci tu am trecut si eu .Te cred ca vrei sa te vindeci cat mai repede ,dar probabil ca asa raspunde organismul.Si dupa cum a spus d-l Giurgiu ,fiecare organism poate raspunde diferit.
Va doresc numai bine.
_________________

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic