marți, 24 mai 2016

Ciobanesc german cu hernie de disc, spondiloa, paralizie picioare spate,

Salut,

Am un ciobanesc german de 14 ani care mi-a fost alaturi toata viata lui. De luni, i-au cedat picioarele din spate si nu-si mai tine echilibrul. Ia un pumn de pastile, toti doctorii imi spun sa iau o decizie la care nici nu ma pot gandi.

Spune-mi te rog ce tratament naturist ai folosit pentru ca as vrea si eu sa incerc, nu vreau sa ma dau batut.

Multumesc,

--
R.G

Buna ziua
Detalii despre preparatul cu care mi-am vindecat eu catelul, gasiti cautand pe internet Polenoplasmin sau intrand pe site-ul nostru lawww.deniplant.ro si de acolo cautati polenoplasmin.
Sau direct la http://www.deniplant.ro/polenoplasmin_compozitie.htm

Daca doriti sa cumparati produsul de la noi , sunati-ne la 0744827881sau email
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Salut,
Sincer, suna a o reclama mascata la un produs care e menit sa se vanda....dar, nu as vrea sa judec pe nimeni. Eu chiar am o problema serioasa cu cainele care este in situatia unei hernii de disc care de 2 zile a decis sa-l puna la pamant. Ia un pumn de pastile ca si tratament format din antiinflamatoare, protectie gastrica, vitamine...etc. si dupa doua zile nu se simte nicio imbunatatire...

Din radiografie reiese ca are tasate vertebrele de la t9 la T11. Are pofta de mancare, mananca de fiecare data cand ii dau de mancare. Face pipi in casa, necontrolat... Cand stie ca e ora de iesit afara se ridica si incearca sa stea in picioare insa desi are forta necesara sa se ridice, se comporta ca si cum nu ar sti ce sa faca sa isi gaseasca echilibrul. De fiecare data se duce spre partea dreapta si cade. Ambele picioare raspund la stimuli - daca e pus sa calce cu laba stransa, o desface, daca e ciupit intre degete raspunde. In somn viseaza ca alearga si chiar o face la orizontala cu toate cele 4 picioare. Ca si informatie, duminica trecuta era in parc si alerga. Nu a facut nicio miscare brusca, este extrem de cumpatat si linistit.

Poate e prea devreme sa trag concluzia ca tratamentul nu functioneaza, dar, mi-as dori sa incerc si ceva naturist.

As vrea sa trimit pe cineva la dvs astazi sa il cumpere. Care ar fi tratamentul recomandat ca dozaj si frecventa?

Ar trebui sa intrerup tratamentul cu pastile?

Multumesc,

R.G.

Buna ziua
Nu este reclama mascata pentru ca nu am ce masca .
Produsele marca Deniplant nu au nevoie de reclama mascata .

Produsul polenoplasmin a aparut in urma vindecarii propriului catel paralizat si care nu putea sa mai mearga

V-am sugerat sa cititi despre el pe site , iar la adresa http://www.deniplant.ro/polenoplasmin_compozitie.htm
puteati gasi detalii despre continut
, inclusiv garantia care spune ca daca organismul nu raspunde sau nu sunteti multumit, puteti primi banii inapoi, lucru care sunt convins ca nu s-a intamplat cu tratamentele alopate facute pana acum.

Daca dorit sa cumparati preparatul de la noi, ne puteti trimite banii prin posta si cand ii primim , a doua zi pleca pachetul de la noi tot cu posta romana.
24 doze costa 200 lei

Adresa de posta unde se pot trimite banii este :

GIURGIU GHEORGHE

Oficiul postal PIPERA (VOLUNTARI)

Jud Ilfov Cod 077191

     ATENTIE ! Dupa ce ati pus banii la posta ne trimiteti un email la deniplant@gmail.com sau un SMS la 0744827881
cu: Numele si adresa de posta unde trebuie sa trimitem noi produsul.

Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Va salut,

va va contacta un prieten sa vina personal sa ridice produsul in cursul zilei de astazi. Eu sunt din Bucuresti, momentan sunt plecat.

Multumesc,

R.G.

Buna ziua,

O sa incerc pe scurt sa va povestesc istoricul evenimentelor cu prietenul meu, ciobanesc german.

Are 14 ani, diagnosticat de la 10 cu spondiloza, dar, niciodata nu a suferit din cauza asta.

Duminica trecuta am fost in parc, a alergat, s-a plimbat, s-a jucat, nimic exagerat

Luni seara am fost afara in spatele blocului, a mancat cand a ajuns in casa dupa care la 10 minute a facut pipi pe el si a cazut deodata.

I-am dat un supozitor cu antiinflamator, si toata noaptea a vomat suc gastric.

De dimineata am chemat salvarea, intrucat doctorul lui era in concediu. A venit un domn, l-a consultat, toate semnele vitale erau ok, dar, nu se putea tine pe picioare.

Concluzie: hernie de disc cu lipsa motrica, lipsa echilibru. Mi-a recomandat eutanasiere.

Mi-a dat un tratament de 30 de zile cu medicamente foarte puternice analgezice si antiinflamatoare - Tralgit, Onsior, etc.

Pana Vineri, nu s-a miscat de jos, era leguma, manca dar foarte putin. Am inceput administratrea cu polenoplasmin de Vineri.

Sambata, a doua zi, am observat un tonus ridicat, dar tot imobilizarea motrica si pipi necontrolabil. Am decis sa opresc de tot tratamentul medicamentos.

Duminica dimineata, era in picioare si bea apa din castron, fara niciun fel de ajutor din partea mea. Am continuat cu polenoplasmin, si azi, am fost la doctorul care l-a tratat de mic.

Mi-a spus in felul urmator:
-a avut un accident vascular pe stanga cu semipareza de gat pe partea dreapta.
-tot tratamentul medicamentos dat de doctorul initial a fost o prostie, l-a ajutat sa fie o leguma timp de 5 zile
-tratamentul cu polenoplasmin a fost singurul benefic, si, mi-a recomandat sa-l continui.

In acest moment, a trecut la tratament pentru creier, cu injectii de Cerebrolysin si doua medicamente pe baza de vitamine - Betahistina si Miligamma N timp de 30 de zile.

Astazi a fost afara, a mers singur, a facut pipi si caca, si se simte mult mai bine. In 30 de zile se va recupera complet, zice doctorul, avand mici probleme de echilibru si oboseala, datorita accidentului.

Multumesc inca odata pentru ajutor!

Buna seara,
Ma bucur sa aud ca polenoplasmin a fost de ajutor si in cazul catelului dumneavoastra.
Am ramas surprins de faptul ca un medic este de acord cu astfel de remedii naturale. Am incercat si la facultatea de medicina veterinara sa gasesc persoane dornice de colaborare, insa fara rezultate concrete

Astept vesti asemanatoare si pe viitor.

Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic