miercuri, 4 mai 2016

9 luni de tratament cu deniplant


Stimati forumisti, au trecut noua luni de cand am inceput tratamentul cu DENIPLANT - SANATATEA-I MAI PRESUS DE ORICE. Situatia este mai buna fata de ultima mea postare pe forum. In acest moment am o singura pata de vreo trei saptamani care se incapataneaza sa dispara. In rest curat ca lacrima, totusi nu pot sa nu mentionez ca am inceput sa am din cand in cand cate o acnee putin cam urata. Eram predispus si inainte la asa ceva, dar parca acum compenseaza lipsa de psoriazis. Din fericire totusi trece destul de repede. In continuare iau ceaiul zilnic pentru ca simt ca nu sunt inca complet vindecat. Mentionez ca am fost diagnosticat cu psoriazis vulgaris in noiembrie '06 si am facut un tratament de vreo doua luni cu daivobet, daivonet, diprosalic, pe care l-am intrerupt cand am inceput tratamentul cu DENIPLANT - SANATATEA-I MAI PRESUS DE ORICE. sanatate maxima va doresc!

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic