vineri, 20 mai 2016

se vede si "comportamentul" psoriazisului

Buna ziua.
Am parcurs deja 4 luni de cand folosesc ceaiul deniplant ,ma simt un pic mai bine deja , mancarimile au disparut, rar de tot imi joaca feste, insa prea multe schimbari la nivelul epidermei nu am sesizat.
Pe piciorul drept, pana la genunchi , bubitele exista sub aspectul unor pete rozalii,insa de disparut nu a disparut nici-una,iar pe piciorul stang bubitele sant mai accentuate capatand culoarea rosie si sant mai carnoase.Vreau sa va intreb daca aceste bubite se vindeca una cate una la o anumita perioada sau toate de'odata? Va intreb asta fiinca vad diferenta pe pielea mea. Intre timp a mai aparut sub forma unui punct ,de marimea unui varf de ac,dar incerc sa nu le mai bag in seama.
Oricum in functie de starea mea ,se vede si "comportamentul" psoriazisului;o data sant spre culoarea pielii alta data devin rosii.Sper sa ma indrept si eu spre calea celor care deja vad imbunatatiri semnificative.Cristina iti doresc sanatate in primul rand, bafta si bafta la examene si licenta.
Sanatate multa.Maria

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic