miercuri, 18 mai 2016

o luna de tratament cu deniplant pentru psoriazisul meu


Sunt la o luna de tratament cu deniplant pentru psoriazisul meu si ce pot sa zic ca sper in reusita.Speranta moare ultima!In a doua saptamana am inceput sa observ mici schimbari:coji mai subtiri,parca s-au ma isechis la culoare.In acest timp mi-au aparut mai multe pete efect al faptului ca am intrerupt tratamentu cu unguente.Au inceput sa ma doara un pic si sa ma manance ingrozitor(in anumite momente),semn clar ca ceva se intampla la interior.Dupa cateva zile mancarimile au disparut.In anumite portiuni petele par sa se vindece incet in special cele mai mici,in timp ce altele sunt la fel.Totusi nu cred ca se asteapta nimeni la un tratament miraculos la 1 luna doua.Trebuie timp si multa incredere.

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic