duminică, 22 mai 2016

3 luni de tratament cu deniplant


Eu am aproape 3 luni de tratament cu deniplant si totul merge foarte bine. Parca in fiecare zi bubele mele arata mai bine. Imi pare rau pentru dvs k nu va simtiti chiar bine, dar o sa treceti si de acest prag. Eu nu am mancarini, dar inca mai sunt urmari ale ticului ce mi-l formasem de a ma scarpina. Daca mai tineti minte, va spuneam k suprafetele cele mai intinse cu psoriazis la mine sunt in coate, acum vreau sa va spun k deja pe aceasta suprafata am portiuni de piele curata, curata si in acest week am purtat si tricou.  Nu ma simteam eu chiar bine la inceput dar mi-a trecut. Sunt foarte fericita si sa ne ajute Dumnezeu pe toti sa ne vindecam. Eu am toata rabdarea din lume.

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic