vineri, 21 mai 2010

V-am trimis azi prin mandat electronic 150 lei pentru o cutie de ceai Deniplant

Buna seara,

V-am trimis azi prin mandat electronic 150 lei pentru o cutie de ceai Deniplant Psoriazis, pe care va rog sa mi-o trimiteti prin Fan Curier (sau ce companie de curierat rapid folositi acum). Am atasat mai jos datele mele de contact

Deasemenea, v-as ruga daca sunteti amabil sa-mi confirmati faptul ca de acum inainte expedierea prin posta romana o sa dureze mult mai mult decat pana acum. Nu stiu daca am inteles bine ceea ce ati scris dumneavoastra pe forum si anume ca, in loc sa trimiteti coletul a doua zi dupa primirea banilor, de acum va mai dura 10-14 zile pana la trimiterea lui ?
De obicei coletul il primeam dupa 7-8 zile de la trimiterea banilor prin mandat electronic, dar de acum inainte sa ma astept la un interval de 15-20 zile (presupunand ca pot trece una doua zile pana ajung banii la dumneavoastra si inca 2-3 zile transportul coletului) ?
Vreau doar sa stiu cum sa-mi planific comenzile pe viitor.

Va multumesc!

Toate cele bune,
F...... O....

Buna ziua
Banii au ajuns si in cursul saptamanii viittoare va pleca coletul de la noi.
Cum ati citit pe site, acum dupa ce primim banii in 10-14 zile in functie de solicitari pleaca coletul de la noi
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic