joi, 27 mai 2010

azi am inceput sa beau ceaiul deniplant e foarte bun la gust

Ionut Bogdan: buna seara
giurgiu gheorghe: buna seara
Ionut Bogdan: sunt ionut am mai vorbit acum vro 3 saptamani tot atunci am am aflat si de ceaiul deniplant vroaim sa va intreb ceva in legatura cu asta daca se poate
giurgiu gheorghe: da
Ionut Bogdan: azi am inceput sa beau ceaiul deniplant e foarte bun la gust cred ca pot sa il beau chiar si fara zahar sau miere dar in legatura cu lamaia mie imi place manac dar cruda fiarta nu o pot manca am incercat azi de 2 ori dar nu am putut de nici un fel
Ionut Bogdan: ar fi fro pb daca nu mananc lamaia ?
giurgiu gheorghe: nu
giurgiu gheorghe: cine poate o mananca cine nu nu
Ionut Bogdan: am inteles
Ionut Bogdan: doar atata am vrut sa va intreb daca mai am vro nelemurire pot sa va mai intreb pe parcursu tratamentului?
giurgiu gheorghe: sigur nici o problema
giurgiu gheorghe: puteti pune intrebarile si pe forum
Ionut Bogdan: bine eu imi pun toata speranta in ceaiul facut de dumneavoastra acuma sa vedem daca asi va face efectu sau cel putin daca o sa am noroc
giurgiu gheorghe: sigur
giurgiu gheorghe: eu va dores sa fie bine
Ionut Bogdan is typing...
Ionut Bogdan: va multumesc o seara buna in continuare si multa sanatate va doresc
giurgiu gheorghe: multumesc la fel

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic