marți, 18 mai 2010

sufar si eu de pszoriasis

Heredeu Maria: buna ziua
Heredeu Maria: ma numesc h,......... m.....
Heredeu Maria: am citit pe net despre ceaiul deniplant
Heredeu Maria: sufar si eu de pszoriasis
Heredeu Maria: inca de mai multi ani merg la o clinica din oradea la tratament
Heredeu Maria: dar rezultatele nu sunt asa cum ma asteptam
Heredeu Maria: am ezitat sa va scriu pina acum deoarece am facut niste analize
Heredeu Maria: si asteptam rezultatele
Heredeu Maria: la mine boala e mai veche de 20 de ani
Heredeu Maria: doar ca acuma trece mai greu
Heredeu Maria: mai bine zis nu mai trece cu orice creme am incercat
Heredeu Maria: am citit mult despre ceaiul deniplant si as vrea sa comand si eu sa incerc
giurgiu gheorghe: buna ziua
Heredeu Maria: am sa fac comanda prin posta deoarece sunt din bihor
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
giurgiu gheorghe: aici gasiti detalii
Heredeu Maria: ok
Heredeu Maria: multumesc
giurgiu gheorghe: cu placere
Heredeu Maria: sa aveti o zi buna
Heredeu Maria: la revedere
giurgiu gheorghe: bultumesc la fel

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic