luni, 3 mai 2010

Dopo due mesi di trattamento con Deniplant

Dopo due mesi di trattamento con Deniplant

Eu sunt Anica si acum locuiesc la Palermo.
Ieri am facut doua luni de cand am inceput tratamento cu deniplant.
A trebuit sa astept due saptamani pana a ajuns ceaiul la mine.Ar trebui sa aveti un distributore si aici in italia. Prietenul meu lucreaza la o erboristeria si dupa ce a vazut ce bine merge la mine ar vrea sa si ei ceaiul acesta.
La inceput am baut ceaiul numai 2 zile si m-am oprit pentru ca nu imi place lamaia.Prietenul meu mi-a zis ca ia spus un indian de la care aduce el produse ca pot sa tin plantele in gura 5-10 minute apoi sa le inghit si beau apa dupa ele. Am impartit pliculetul in trei parti pentru dimineata la pranz si seara.Am tinut plantele sub limba cateva minute apoi le-am inghitit si am baut ceafeaua.La prinz si seara nu am mai baut cafea ci apa plata.
Acum cojile din cap nu se mai fac ci a ramas o pete rosi care persista.
Pe maini si pe spate mai sunt coji si seara cand ma mananca le mai scarpin.Pe picioare mai dau cu o crema din india pentru ca ma ustura dupa ce ma scarpin.
Vreu sa intreb daca pot sta la soare pentru ca

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic