luni, 10 mai 2010

psoriazis am la maini ,cot drept, fata(cateva pete mici),abdomen ,zona sanilor-una mica si cam 50%din suprafata picioarelor-genunchi .tibie ,gamba la

buna seara!
am psoriazis de 3-4 ani ,ca si ceilalti consumatori am incercat tot felul de unguente ,am consumat si tot felul de pastile dintr-o firma naturista(nu-i pot spune numele).psoriazis am la maini ,cot drept, fata(cateva pete mici),abdomen ,zona sanilor-una mica si cam 50%din suprafata picioarelor-genunchi .tibie ,gamba la ambele picioare.am 16 zile de cand consum ceaiul si au inceput sa se vada rezultatele din prima sapt.partile mai putin afectate au inceput sa se diminueze ,dar nu au disparut,partile mai pronuntate si mai vechi au format o crusta alba ,iar la dus dispar.sper sa scapam de aceasta boala sacaitoare cu acest ceai.
cat despre lamaie o mananc fara zahar sau lamaie,la incaput o mancam cu miere dar nu-mi ajungea un borcan de 800gr intr-o saptamana si mi-am impus ca trebuie s-o mananc pt ca nu mai am alta varianta de vindecare,desi doctorul mi-a spus ca n-am sa scap de ac boala si-am sa mor cu ea dar n-o sa mor din cauza acestei boli.ma ambitionez si vreau sa-i dovedesc acestui doctor ca se poate vindeca de acesta boala.vreau sa contrazic stiinta asa cum au mai facut-o si altii inaintea mea

Buna seara
ma bucur sa aud ca organismul a raspuns la ceaiul deniplant si deja vezi rezultate pozitive.
pentru cei care inca sunt sceptici cred ca daca ai pune si niste poze cu leziunile de psoriazis care incep sa se vindece, i-ai lamuri si pe ei ca exista aceasta sansa a vindecarii.
Daca nu vei avea poze , cand vei merge la medic , va spune ca nu ai avut psoriazis, cum imi spun si mie acum.

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic