joi, 20 mai 2010

Discutiile pe mes sunt postate pe blog in mod automat

Anonim ..: buna seara
giurgiu gheorghe: buna seara
Anonim ..: am auzit de deniplant
Anonim ..: si am citti si cateva discutii
giurgiu gheorghe: da
Anonim ..: despre vindecarea cu ajutorul lui
Anonim ..: am psoriazis
giurgiu gheorghe: daca veti folosi unguente va deveni
Anonim ..: si anume
Anonim ..: ce unguente
giurgiu gheorghe: violent
Anonim ..: ma refeream la ce fel de unguente
giurgiu gheorghe: oricare din ele
giurgiu gheorghe: toate fac la fel
Anonim ..: clinica psoremiss
Anonim ..: si din cate am citit
Anonim ..: se vindeva cu un tratament de acolo
Anonim ..: vindeca*
giurgiu gheorghe: nu stiu eu nu cunosc ce folosesc ei
Anonim ..: pai si nu puteti sa aflati makr sa intrebati sa va interesati
Anonim ..: ?
Anonim ..: ?
giurgiu gheorghe: la ce mi-ar folosi
giurgiu gheorghe: dca citesi cartea de pe net afli
Anonim ..: pai ca sa puteti raspunde celor care va intreaba ..de exemplu mie
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/cartea_psoriazis.htm
giurgiu gheorghe: eu nu discut ce fac altii
Anonim ..: am inteles
Anonim ..: si
Anonim ..: ceaiul asta deniplant are vreo conditie intra in conflict cu vreaun anume tratament sau eu stiu cum?
Anonim ..: sauu il poti lua
Anonim ..: fara nici o hrija ca si cum as bea ceai de tei
giurgiu gheorghe: de preferinta se ia singur
giurgiu gheorghe: fara alte tratamente
giurgiu gheorghe: insa se poate face orice doreste pacientul
giurgiu gheorghe: de aceea te-am pus sa citesti cartea
giurgiu gheorghe: dar vad ca nu ai rabdare
Anonim ..: nu chiar
Anonim ..: numai
Anonim ..: ca ...dumneavoastra daca sunteti cine sunteti
Anonim ..: stiti cum e
Anonim ..: dar punetiva in locul nostru
Anonim ..: si ganditiva ati fi avut incredere
Anonim ..: partea
Anonim ..: buna
Anonim ..: si sigura e ca vorbiti si recomandati un simplu ceai
Anonim ..: care nu poate face rau
Anonim ..: deci nu prea e nimic de pierdut
Anonim ..:
giurgiu gheorghe: si eu am incercat tot ce era pe piata la vremea anilor 83
giurgiu gheorghe: eu nu recomand ca nu sunt medic
giurgiu gheorghe: eu produc si vand ceaiul deniplant
giurgiu gheorghe: deci sunt producatorul
Anonim ..:
Anonim ..: dumneavoastra produceti ceaiul
Anonim ..: ?
giurgiu gheorghe: da
Anonim ..: hm probabil dak citesc cartea as putea afla si din ce este facut ....puteti sa`mi spuneti dumneavoastra
Anonim ..: ?
giurgiu gheorghe: www.giurgiugheorghe.ro
giurgiu gheorghe: din plante medicinale
Anonim ..: sincer ati avut vreun pacient caruia sa`i agraveze boala
Anonim ..: ?
giurgiu gheorghe: boala se agraveaza de la unguentre sau la intreruperea lor
giurgiu gheorghe: nu de la ceai
giurgiu gheorghe: in cel mai rau caz nu merge
giurgiu gheorghe: citeste pe forum tot ce au scris ceilalti
Anonim ..: am inteles
Anonim ..: ati auzit de elocom
Anonim ..: ?
giurgiu gheorghe: sigur
giurgiu gheorghe: scire pe forum ce face si ce nu face
giurgiu gheorghe: mai bine zis ce patesti de la el
Anonim ..: si ce anume patetsti
Anonim ..: ?
giurgiu gheorghe: citeste si vei vedea
giurgiu gheorghe: eu nu sunt medic ti-am spus
Anonim ..: am inteles
Anonim ..: dar puteti sa`mi spuneti dumeneavoastra ca nu prea ma descurc cu acel forum
Anonim ..: ?
giurgiu gheorghe: acolo vei gasi si prospectul
Anonim ..: dar puteti sa`mi spuneti dumeneavoastra ca nu prea ma descurc cu acel forum
Anonim ..: ?
giurgiu gheorghe: atunci mergi la un medic
giurgiu gheorghe: http://psoriazis-deniplant.myforum.ro/psoriazis-cu-medicamente-vf7.html
Anonim ..: nu stiu despre elocom
Anonim ..: ma refeream
Anonim ..: despre altii pacienti
Anonim ..: care au folosit
Anonim ..: si ..vroiam sa stiu ce au zis
Anonim ..: in fine
Anonim ..: lasandu`l la o parte
Anonim ..: cum fac rost de ceaiul dumneavoastra
Anonim ..: ?
giurgiu gheorghe: simplu
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
Anonim ..: aha
Anonim ..: un pliculetz
Anonim ..: p zi?
giurgiu gheorghe: da
Anonim ..: stiti
giurgiu gheorghe: http://www.trilulilu.ro/deniplant/5cc65dd860d1dd
Anonimis using a different version of Yahoo! Messenger. Certain features may be unavailable.

Anonim ..: stiu ca psoriazis este o boala p fond psihic....tocmai aici e problema ca acest ceai pare a fi doar un imbold si nu un tratament practic ....t cam vindeci singur cu speranta ca t vindeca ceaiul sau poate ma insel ... orsicum e si asta un mod de a te vindeca din cate am vazut...sau cel putin sa o controlezi...
Anonim ..: asa ca o sa incerc si eu
giurgiu gheorghe: nu prea ai nimerit
giurgiu gheorghe: plantele actioneaza intern
giurgiu gheorghe: asupra organelor care raspund de cum arata pielea
giurgiu gheorghe: nu fondul psihic imbolnaveste pielea
Anonim ..: da
Anonim ..: si deci 30 de pliculete
Anonim ..: 150
giurgiu gheorghe: da
Anonim ..: si dak sunt din bucuresti
Anonim ..: trebuie
Anonim ..: sa vin la birou acolo
giurgiu gheorghe: poti veni vineri la biroul deniplant
Anonim ..: numai vineri
Anonim ..: pot veni
Anonim ..: ?
giurgiu gheorghe: da vinerea intre 14 si 16
Anonim ..: aa
Anonim ..: dar nu`l pot procura
Anonim ..: si din farmaciile alea
Anonim ..: ?
Anonim ..: diana
Anonim ..: ?
giurgiu gheorghe: ba da
Anonim ..: acelasi pretz?
giurgiu gheorghe: da
Anonim ..: si nu e mai usor sa il pot procura asa decat sa vin la birou
Anonim ..: ?
giurgiu gheorghe: cum doresti

Anonimappears to be offline and will receive your messages after signing in. You can also send a message to Anonim ..'s mobile phone.
Send an SMS Message (Ctrl+T)

Anonim ..:
Anonim ..: domnu` meu
Anonim ..: am vazut discutia noastra p
Anonim ..: un forum
Anonim ..: blog
Anonim ..: ce aveti dumneavoastra acolo
Anonim ..: si nu mi`a placut
Anonim ..: ca ati facut asa ceva
Anonim ..: fara acordul meu
Anonim ..: 1 la mana
Anonim ..: 2 la mana a trebuit sa aflu de la o cunsotiintza de a mea
Anonim ..: asa ca v`as ruga sa ...scoateti ...discutia noastra ...
Anonim ..: si cand mai vreti sa faceti asa ceva ....cereti acordul
Anonim ..: vorba totusi despre o boala unde noi cei blnavi vrem un pic de
Anonim ..: intimitate
giurgiu gheorghe: buna ziua
giurgiu gheorghe: va rog sa precizati locul unde a fost postat mesajul
giurgiu gheorghe: daca este pe blog
Anonim ..: pe forumul dumneavoastra
giurgiu gheorghe: sau forum
giurgiu gheorghe: dati-mi adresa
Anonim ..: lol
Anonim ..: nu stiti adresa fforumului
Anonim ..: dumneavoastra
Anonim ..: ?
giurgiu gheorghe: forumul stiu unde este insa sunt sute de mesaje
Anonim ..: cautati dupa nume
giurgiu gheorghe: care nume
Anonim ..: anonim ......
Anonim ..: asta
Anonim ..: ctrl+ f
Anonim ..: si apois scrieti
Anonim ..: anonim
giurgiu gheorghe: pe forum nu se poate gasi asa
Anonim ..: doamne
giurgiu gheorghe: daca e pe blog
giurgiu gheorghe: toate discutiile mele de pe mes sunt postate acolo
giurgiu gheorghe: acest lucru scrie la adresa mea de mes cand intrati in legatura cu mine
giurgiu gheorghe: cei care doresc sa discute cu mine in acest mod pe messenger isi asuma acest lucru. De acea am si pus acel mesaj acolo. Cine are ID-ul meu de mes vede acel mesaj de intampinare si am crezut ca nu mai are sens sa repet acel lucru
Anonim ..: http://deniplant.blogspot.com
Anonim ..: as vrea sa inlaturati partea aia
Anonim ..: eu n`am stiut
Anonim ..:
giurgiu gheorghe: cum am spus mai inainte acest lucru este spus clar la id-ul meu de mes
giurgiu gheorghe: toate discutiile pe mes sunt postate pe blog
Anonim ..: k puteti inlatura partea aia
giurgiu gheorghe: o sa incercam sa remedim acest aspect
Anonim ..: ?
Anonim ..: chiar v`as ruga
giurgiu gheorghe: data viitoare va rog sa ne contactati telefonic
giurgiu gheorghe: discutiile telefonice sunt private
Anonim ..: da,sigur
giurgiu gheorghe: doriti sa dispara acest post?
giurgiu gheorghe: Tratamiento Psoriasis
giurgiu gheorghe: precizati titlul
Anonim ..:
giurgiu gheorghe: precizati titlul postului care doriti sa fie sters
giurgiu gheorghe: nu am gasit
Anonim ..:
Anonim ..: exact
Anonim ..: asa
Anonim ..: este
Anonim ..: doamne
Anonim ..: v`am dat si pagina
Anonim ..: nu e chiar atat de greu cum am gasit eu
giurgiu gheorghe: deci primul post scris in italiana
Anonim ..: asa puteti gasi si dumnaavostra
Anonim ..: nu e primul domnu meu
Anonim ..: cautati
Anonim ..: mai in josul
Anonim ..: paginii
Anonim ..: va rog
Anonim ..: cu optiunea
Anonim ..: ctrl find
Anonim ..: sau dati cu scroll
Anonim ..:
Anonim ..: asta e titltu
Anonim ..: asa
Anonim ..: e
giurgiu gheorghe:
giurgiu gheorghe: acum am gasit va disparea
Anonim ..: multumesc
giurgiu gheorghe: v-am trimis ceaiul
Anonim ..: unde?
Anonim ..: nu multumesc
Anonim ..: nu doresc
giurgiu gheorghe: am intrebat ati luat acest ceai?
Anonimis typing...
Anonim ..: nu nu
giurgiu gheorghe: ok
giurgiu gheorghe: am inteles

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic