marți, 11 mai 2010

m-ar interesa daca lichenul plan poate fi tratat cu aceste ceaiuri.

Buna ziua
am gasit un material pe internet, cu aceste produse naturiste care pot face mult bine, si m-ar interesa daca lichenul plan poate fi tratat cu aceste ceaiuri.
mi-au aparut la incheietura mainii si la picioare, la gezna, cateva ...si dermatologul mi-a spus ca este lichen plan. mi-a dat tratament....dar eu as fi dispusa sa incerc un tratament naturist. astept raspunsul dv.
va multumesc mult
sunt din constanta.

Buna ziua
Pana acum nu am avut pe nimceni cu acest diagnostic.
Puteti incerca insa si dupa o luna daca nu sunteti multumita puteti veni la biroul deniplant pentru a primi banii inapoi.

Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Buna ziua
cu ce as putea incepe? care ar fi tipurile de ceai recomandate? care ar contine plante care ar duce la tratarea acestui lichen? mi-ati putea da un sfat?
multumesc

Buna ziua
va sugeram ceaiul deniplant
Cu stima
Giurgiu

voi incerca acest ceai, si va multumesc mult de tot.
va doresc o zi buna

2 comentarii:

Anonim spunea...

Buna ziua,
As dori sa stiu daca ceaiul DENIPLANT da rezultate si in cazul Lichenului nitidus si cat timp ar trebui urmata cura cu acesta?

Multumesc!

Anonim spunea...

Everything is very open with a very clear explanation of the challenges.
It was definitely informative. Your site is useful.
Thank you for sharing!

Feel free to surf to my web site ... bmi calculation

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic