duminică, 16 mai 2010

am psoriazis vulgaris de vreo 22 de ani,

Va salut,
Numele meu este C.......... L......... si doresc sa particip la discutiile ce se poarta pe forum. Am 45 de ani, 96 kg, 179cm, fumator (aprox 25 tigari/zi), alcool ocazional, locuiesc in Constanta , pe malul marii, sunt inginer (petrolist) si am psoriazis vulgaris de vreo 22 de ani, din facultate. Banuiesc ca s-a declansat in perioada sesiunilor de examene. Am fost sportiv de performanta, 8 ani judo, in prezent maestru Reiki. Am incercat foarte multe tipuri de tratament, m-au vazut multi doctori si n-am rezolvat mai nimic. Sunt multumit ca cel putin nu am avut eruptii pe tot corpul. Am in momentul de fata, in ordinea aparitiei: la genunchi si coate, sprancene mustata scalp, de 2-3 ani a aparut la urechea stanga, mana dreapta, pe gambele de la picioare, foarte putin pe piept si spate. Am fost acum o luna la Sovata, unde am stat 10 zile, la tratament si am cunoscut-o pe d-na dr. Pretorian. Inainte am citit pe net si am fost special pentru a o cunoaste si a incerca tratamentul Deniplant. Mi-a facut o impresie buna si prin intermediul dansei am comandat 2 cutii de ceai de la dvs. V-a trimis un mail si printre altele va intreba daca o persoana la 100 de kg. cu psoriazis de 22 ani poate sa foloseasca 1,5 plicuri la un ceai - la mine se referea. Am inceput tratamentul pe 19 apr. si aseara (14 mai) am terminat prima cutie. Deci am folosit 1 pliculet si un pic, in fiecare zi, conform procedurii (cu miere si lamaie). In primele 5 zile l-am folosit simplu (fara miere si lamaie). Acum nici nu stiu ce sa spun, dupa luna asta. N-am vazut ceva nou, ma incurca si faptul ca am facut si ceva plaja, chiar m-am bronzat. Nici mai bine, nici mai rau. La soare se vedea un regres. Ma asteptam chiar sa se amplifice petele de psoriazis, ca raspuns la tratament. Poate soarele cu amplificatul sa se fi neutralizat ? Imi tot vine in minte ce ati spus dvs. undeva in forum ca dupa o luna iti dai seama daca organismul raspunde la tratament sau nu. Sunt un optimist prin definitie si sper sa ma numar printre viitorii castigatori. Voi continua si luna ce o incep azi si sper sa inceapa sa se observe daca sunt sau nu compatibil cu tratamentul.

Deja am abuzat de timpul dvs., doream sa ma inscriu in forum, am citit 75-80 % din ce s-a scris in forum, azi sper sa termin de citit tot. Va doresc numai bine,

Laurentiu C..........


Buna ziua
Pentru a participa la discutiile de pe forum mai intai trebuie sa va inregistrati
Detalii despre aceasta procedura gasiti la http://psoriazis-deniplant.myforum.ro/ce-trebuie-sa-faci-pentru-a-activa-pe-acest-forum-vt338.html
Oricum discutia aceasta va fi postata si pe blog si pe forum


Faptul ca ati intrerupt medicatia alopata si ati rezistat fara ea , iar leziunile nu s-au amplificat este un semn bun.
Cum am mai spus si cu alte ocazii soarele poate grabi la suprafata si din acest motiv sa nu va dati seama cine a actionat soarele sau plantele.
Oricum daca cojitele s-au subtiat si se desprind mai usor inseamna ca sunteti pe drumul cel bun

Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic