luni, 10 mai 2010

sunt din Moldova,Chisinau..k sa fac comanda pt deniplant ..tot 15 euro ka costa livrarea?

in grid: Buna ziua
giurgiu gheorghe: buna ziua
in grid:
giurgiu gheorghe: in moldova nu trimitem prin posta
in grid: dar cum?
giurgiu gheorghe: am avut cazuri in care coletul a ajuns dupa o luna de zile
giurgiu gheorghe: puteti veni la bucuresti si-l lua personal
giurgiu gheorghe: sau trimiteti pe cineva
in grid: aha..am fost la 3 medici si mi-au zis k am psoriazis..si am folosit un unguent clobesol si akum s-a mai ameliorat..am din martie) akum sunt doar pete..incet incet trec..desi ma gandesc s nu se intoarca la initial k erau foarte rosii si ma mai si usturau
in grid: azi iar tre sa merg si mi-i lehamite..numai kind le vad fetele
in grid: si e in urma stresurilor
giurgiu gheorghe: daca veti folosi unguentele va veti umple pe tot corpul
giurgiu gheorghe: la inceput e bine dar pe termen lung e un dezastru
giurgiu gheorghe: cititi pe forum ce aspun cei care au folosit unguente
in grid: tre sa incetez? sunt akum simple pete..
giurgiu gheorghe: vedeti pererea lor
giurgiu gheorghe: la inceput asa e
in grid: pete kare ma gandesc ca dupa un bronz ar diparea
giurgiu gheorghe: dispar rapid insa veti vedea ca vor aparea mai multe
giurgiu gheorghe: daca e psoriazis nu dispar cu creme sau la soare
giurgiu gheorghe: e numai o pacaleala
giurgiu gheorghe: inca o data cititi si invatati din experienenta celor care au avut asa ceva
in grid: am fost si la manastire..eram foarte disperata.
giurgiu gheorghe: daca nu tratati deficientele interne care duc la declansare si intretinerea psoriazisului nu faceti nimic
in grid: o sa incetez deci cu unguentele..daca incep s beau ceaiul ..se vor ameliora? le am din martie..primele au aparut sub sani..erau doua
giurgiu gheorghe: in general cei care au inceput sa bea ceaiul din timp organismul a raspuns mai bine si mai repede
giurgiu gheorghe: eu nu sunt medic sa va spun sa nu mai dati cu unguente
in grid: daca va trimit banii..sa fie in valuta euro? sau ro?
giurgiu gheorghe: eu va spun din experienta proprie
in grid: stiu.am citit cartea d-stra
giurgiu gheorghe: inca o data nu trimitem in moldova prin posta
in grid: am inteles
in grid: skuze
in grid: o s rog o prietena..doar ac ea va fi peste o luna la Bucuresti
giurgiu gheorghe: daca ai pe cineva la iasi sau aprope de granita putem trimite acolo
in grid: Bine,o sa-mi ajunga o ktie p/u inceput?
in grid: kutie)
giurgiu gheorghe: cutia are 30 de plicuelte pt 30 de zile
giurgiu gheorghe: tratamentul este de durata
giurgiu gheorghe: in functie de cum va raspunde organismul
in grid: deci mai bine o kutie
giurgiu gheorghe: la inceput da
in grid: va ms..toti mi-au zis ca n exista nici un remediu..dar kind am dat de cartea dumneavoastra..mi-am dta seama k nu e khiar asa
giurgiu gheorghe: discuta pe forum cu cei care folosesc deniplant si vei vedea ca nu e asa
in grid is typing...
in grid: bine,o sa precizez si o sa incerc sa obtin ceaiul..Sa aveti o zi buna
giurgiu gheorghe: multumesc la fel

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic