joi, 8 aprilie 2010

vream sa va intreb in legatura cu ceaiul pentru psioriazis

LoRyCyK the angel: bune
giurgiu gheorghe: buna seara
LoRyCyK the angel: vream sa va intreb in legatura cu ceaiul pentru psioriazis
giurgiu gheorghe: da
LoRyCyK the angel: de ce trebuie intai sa trimit banii si apoi sa imi trimiteti ceaiul?
LoRyCyK the angel: bn
giurgiu gheorghe: puteti veni la biroul deniplant sau la farmaciile diana si il luati pe loc
LoRyCyK the angel: si unde aveti sucursale ale farmaciei diana?
giurgiu gheorghe: nu avem noi sucursale
giurgiu gheorghe: farmaciile diana din bucuresti au comandat acest produs spre vanzare
LoRyCyK the angel: aha
LoRyCyK the angel: si dvs aveti psioriazis din cate am inteles nu?
giurgiu gheorghe: eu am avut acum 25 de ani
LoRyCyK the angel:
giurgiu gheorghe: cititi pe forum ce spuin cei care folosesc deniplant
LoRyCyK the angel: eu am citit totul pe site
LoRyCyK the angel: eu am psioriazis
LoRyCyK the angel: doar pe pielea scalpului
giurgiu gheorghe: daca va dati cu unguente o sa aveti pe tot corpul
LoRyCyK the angel: dc?
giurgiu gheorghe: cititi ce spun cei care au folosit unguente
LoRyCyK the angel: da e ft scump ceaiul asta
giurgiu gheorghe: pentru unii e scump pentru altii e ieftin
giurgiu gheorghe: depinde de cum privesti lucrurile
LoRyCyK the angel: mdah
Last message received on 08.04.2010 at 19:43

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic