marți, 27 aprilie 2010

as dori sa-mi trimiteti pachetul cu deniplant prin fun curier.

Buna ziua Domnule Giurgiu!
Astazi am trmis banii catre dumneavoastra si as dori sa-mi trimiteti pachetul cu deniplant prin fun curier.Eu nu am mutatie pe adresa unde imi trimiteti dumnoeavostra pachet si doamnele de la posta nu prea vor sa-mi dea pachetul, pe motiv ca nu stiu daca sunt eu sau nu persoana respectiva.

Sunt P....... A....Iasi, ...... si am trimis banii prin mandat postal.

Multumesc frumos si astept raspuns de la dumneavoastra sa-mi spuneti daca se poate rezolva si daca deacum ar trebui si eu sa trimit banii catre dumneavoastra tot prin fun curier ca sa stiti cum sa-mi trimiteti inapoi pachetul.

O zi buna, va doresc

Buna ziua
Cand ajung banii in 10-14 zile pleaca coletul de la noi
Pentru a primi prin fan curier va rog cititi aici:
http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant-fancurier.htm
Trimiteti toate datele prin email
Cu stima
Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic