sâmbătă, 3 aprilie 2010

am fost diagnosticata cu psoriazis palmar si plantar;de aprox un an leziunile plantare au disparut,ramanand insa cele palmare,

Buna ziua!
Va contactez pentru a-mi da cateva detalii despre produsul promovat de dvs.
Eu am fost diagnosticata cu psoriazis palmar si plantar;de aprox un an leziunile plantare au disparut,ramanand insa cele palmare,care se agraveaza la intervale de timp.folosesc unguente cu corticosteroizi dar vreau sa incerc si altceva.
Eu sunt de profesie farmacist si as vrea sa stiu daca exista posibilitatea sa comand ceaiul la farmacia unde lucrez.(adica e disponibil in depozite precum Onedia,Vickers?)
Daca nu,care sunt etapele?merg la posta si trimit banii pe adresa indicata de dvs?apoi astept coletul?se poate coletul sa ramana post restant?
Va multumesc
R........A.....

Buna seara
Pentru a obtine ceaiul deniplant va rog cititi aici:
http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
Prima data va sugeram sa veniti sa-l luati de la biroul deniplant, apoi putem trimite si prin posta.
Nu se gaseste in depozite.
Daca sunteti din provincie ne trimiteti banii si dupa ce ii primim in 10-14 zile pleaca coletul de la noi cu posta romana.
Nu trimitem la post restant.
Alte lamuriri la 0744827881 sau 0212338973
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic