marți, 20 aprilie 2010

am inceput cu ceaiul deniplant pentru psoriazis

Pantu Florina: buna ziua
giurgiu gheorghe: buna ziua
Pantu Florina: am inceput cu ceaiul deniplant pentru psoriazis
Pantu Florina: de 4 zile
Pantu Florina: am mai dat bani ptrinca 2 cutii
giurgiu gheorghe: da
Pantu Florina: o sa va tin la curent cu evolutia
giurgiu gheorghe: dupa ce ajung banii in 10-14 ziule pleaca coletul de la noi
Pantu Florina: nu ca la luat cumnata mea de la farmacia diana din bucuresti
giurgiu gheorghe: ok
Pantu Florina: ca vam spus ca nu putea sa ajunga la sediu ca era la servici
giurgiu gheorghe: da
Pantu Florina: m-am inscris si pe forum
giurgiu gheorghe: foarte bine
Pantu Florina: nu pra stiu sa-l folosesc dar o sa ma invat
giurgiu gheorghe: puteti discuta cu ceilalti
Pantu Florina: da asta vreau dar sper sa ma invat cit mai repede
Pantu Florina: oricum eu am incredere si o sa merg in continure cu el
giurgiu gheorghe: foarte bine
Pantu Florina: dar conteaza sa-l bei pe toata durata zilei sau trei cani in cite 20 de minute fiecare ca pe la 21 nu mai am ceai
giurgiu gheorghe: pe toata durata zile
Pantu Florina: multumesc
Pantu Florina: si lamiia o maninc pe toata odata are ceva?
giurgiu gheorghe: se paote odata su treptat
Pantu Florina: a de multe ori se intimpla sa se desfaca pliculde ceai la fier dar eu beau cu plantele acelea in ceai nu e nici o problema nu?
giurgiu gheorghe: in mod normal plantele ar trebui puse fara pliculet
Pantu Florina: aaa
giurgiu gheorghe: le-am pus la pliculete pt a facilita impartirea lor in 39 de parti
giurgiu gheorghe: 30
giurgiu gheorghe: de parti
Pantu Florina: da am inteles
Pantu Florina: multumesc
Pantu Florina: de diseara o sa pun plantele direct fara pliculet
Pantu Florina is typing...
Pantu Florina: va multumesc mult ptr informatii si va doresc o zi buna
giurgiu gheorghe: multumesc la fel

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic